Celem badania jest uzyskanie jak największej liczby informacji na temat spamu i jego uciążliwości w codziennym życiu, a także sprawdzenie poziomu świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie przeciwdziałania temu zjawisku.
Serdecznie zachęcamy do wypełnienia ankiety, którą znajdziecie tutaj.
Dzięki zebranym odpowiedziom, stworzymy szczegółowy raport, który zostanie upubliczniony na naszej stronie internetowej, w zakładce „do pobrania”. Znajdziecie tam także raporty z trzech poprzednich edycji.
Głównym partnerem tegorocznego badania jest panel badawczy Badanie Opinii.
Patronat nad badaniem objęli natomiast: SARE, Inis, MrTarget, Salelifter, Sprawny Marketing, JU agencja, Rybnik.com.pl, Market News 24, VideoTarget, Sales Intelligence, Fundacja Rozwoju E-commerce, Izba Gospodarki Elektronicznej, Firma S.M.S. – Security and Management Systems, Tygrysy Biznesu, Fundacja Niech Się Dzieje, IT Law Solutions, Securio24.pl oraz Fundacja Kreatywnych Rozwiązań EDU KABE.