Weź udział w organizowanym przez nas badaniu! Wypełnij ankietę, a pomożesz nam stworzyć szczegółowy raport, w którym zamieścimy wszystkie zebrane informacje i najważniejsze wnioski dot. zjawiska spamu! Żeby przejść do ankiety, kliknij tutaj!
Celem badania jest uzyskanie jak największej liczby informacji na temat spamu i jego uciążliwości w codziennym życiu, a także sprawdzenie poziomu świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie przeciwdziałania temu zjawisku.
Dzięki zebranym odpowiedziom, stworzymy szczegółowy raport, który zostanie upubliczniony na naszej stronie internetowej, w zakładce „do pobrania”. Znajdziecie tam także raporty z dwóch poprzednich edycji.
Patronat nad badaniem objęli: SARE, Inis, Teletarget, MrTarget, Salelifter, Sprawny Marketing, Rybnik.com.pl, Market News 24, Izba Gospodarki Elektronicznej, Nowy Marketing, Mam Startup, IT Law Solutions oraz Securio24.pl.
Serdecznie dziękujemy patronom oraz wszystkim, którzy wpłyną na wyniki naszego badania, wypełniając ankietę!