Ile spamu dostajemy na swoje skrzynki odbiorcze oraz ile czasu zajmuje nam usuwanie niechcianych wiadomości? Co zmieniło się w komunikacji elektronicznej po wejściu w życie RODO? My już wiemy!
Podczas IV Badania Zjawiska Spamu w Polsce sprawdziliśmy świadomość użytkowników poczty dotyczącą spamu oraz zapytaliśmy ich o jego uciążliwość. Dzięki badaniu wiemy, że dla 71% z nich spam, jaki otrzymują na swoje skrzynki pocztowe, jest naprawdę uciążliwy.
Jesteście ciekawi wyników ? Raport z IV Badania Zjawiska Spamu jest do pobrania poniżej!
Głównym Partnerem Badania była Agencja Badawcza BioStat.
Patronat nad badaniem objęli natomiast: SARE, Inis, Salelifter, Sprawny Marketing, JU agencja, Adepto, Rybnik.com.pl, VideoTarget, Sales Intelligence, Fundacja Rozwoju E-commerce, Izba Gospodarki Elektronicznej, Firma S.M.S. – Security and Management Systems, Tygrysy Biznesu, Fundacja Niech Się Dzieje, IT Law Solutions, Securio24.pl oraz Fundacja Kreatywnych Rozwiązań EDU KABE.